20 let
zkušeností
Jako Autorizační středisko pro škody WAGAS poskytujeme rychlé, bezproblémové a profesionální posouzení pojistných událostí . Všechna naše rozhodnutí ohledně jakékoliv pojistné události jsou zcela nestranná a jsou vydávána zkušenými odborníky.
Likvidace pojistné události je postup, který spočívá ve stanovení příčin a odpovědnosti za vzniklou škodu. Její účelem je zjistit okolnosti, za kterých k události došlo a posoudit rozsah škody.
Pro zajištění spravedlivého a nestranného postupu likvidace pojistných událostí zaměstnáváme zkušené a profesionální odborníky na likvidaci škod a překladatele, kteří pracují pro zákazníky z mnoha zemí, jako Bulharsko, Chorvatsko, Česká republika, Estonsko, Finsko, Řecko, Litva, Lotyšsko, Polsko, Rumunsko, Rusko, Slovinsko, Slovensko a Maďarsko.
Pokud se chcete chránit proti následkům nepříjemných událostí, obvykle si sjednáváte pojištění. V případě, že dojde k události, která je zahrnuta ve smlouvě, máte nárok na odškodnění. V takové situaci hovoříme o pojistném plnění.
Likvidace pojistné události spočívá v posouzení nároku pojištěného na pojistné plnění vyplývající z pojistné smlouvy v případě výskytu konkrétní pojistné události.
Každý případ je posuzován individuálně, přičemž samotný rozsah pojištění je stanoven během tvoření samotné pojistné smlouvy. Proto je velmi důležité, aby se pojištěný s obsahem této smlouvy pečlivě seznámil. Díky tomu se vyhnete nedorozuměním ohledně toho, na co se pojištění skutečně vztahuje. .
Základem pro proplacení pojistného plnění je řádně vyplněné hlášení škody, s dodržením příslušných lhůt.
Účelem postupu likvidace pojistné události je zjištění všech okolností, během nichž došlo ke vzniku této události a následné provedení odhadu rozsahu škody. Dále pak pokud v průběhu tohoto postupu bude prokázán oprávněný nárok na pojistné plnění, bude stanovena také jeho výše. .
Postup spojený s vyřízením pojistné události je komplexní, což znamená, že obsahuje všechny činnosti od nahlášení pojistné události, až po proplacení nebo zamítnutí proplacení pojistného plnění. .
Účelem postupu je zjištění skutečnosti týkajících se:
Během postupu likvidace pojistné události společnost WAGAS vynakládá veškeré úsilí pro zajištění co nejvyšší kvality služeb a co nejrychlejšího proplacení pojistného plnění na účet pojištěného. Během tohoto postupu jsou veškeré doklady, které je zákazník povinen předložit, zpracovávány výhradně v elektronické podobě. Tímto způsobem šetříme Váš čas a chráníme životní prostředí..
Naši odborníci Vám rádi zodpoví na Vaše dotazy, které jim můžete zaslat e-mailem nebo je kontaktovat telefonicky.
Pro efektivní likvidaci pojistných událostí používáme vlastní, inovativní, profesionální a velmi funkční software. Díky tomu je postup spojený z hlášením pojistných událostí jednoduchý, rychlý a bezproblémový.
Jak postupovat v případě totální škody na Vašem vozidle?
Pokud u Vašeho vozidla došlo k totální škodě, je třeba jí nahlásit Středisku pro autorizaci škod. Můžete to udělat on – line, pomocí tohoto tlačítka, nahlásit škodu po telefonu nebo prostřednictvím elektronické pošty (e-mail)
Nahlášení škody